4th day

Idag var vi i backen klockan 9.00, precis vid öppning tills 15.00 då liftarna stängde. Lång & Kul dag! Igår blev det någon timme afterski och idag klättrade jag klättervägg. Nu är jag slutkörd som människa. Måste vila och få massa massage. Jag har tio minuter massage tillgodo av Kalle så det blir perfekt! Haha. Vi kör på tillgodo vi, att man måste göra något till den andre som ett slags utbyte. Ikväll var det hans tur att diska och plocka undan i köket tex, man jag tog det om jag fick tio minuter massage. Vi kan liksom inte bara vara snälla och göra det ändå. Haha. Ikväll har vi iallafall städat stugbjörn litegrann, lagat tacos och ätit fruksallad till efterrätt. Ikväll är ju vår sista natt här och imorrn sista skidåk dagen innan vi drar hem imorrn eftermiddag. Det har gått så gälet fort, trist men ändå lite skönt. Måste komma hem och få lata upp kroppen igen, den är inte van vid detta ansträngade. Nu ska jag trycka i mig lite mer fruktsallad och sen ska jag bli knådad. PUSS

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0