60 frågor

Som jag blev utmanad av Tessan att svara på.

1. Hur gammal är du om fem år?
25
2.Vem var den sista du träffade?
Kalle som precis släppte av mig här hemma 
3. Hur lång är du?
Det vet jag inte, kort är jag!
4. Vilken var den senaste film du sett?
Collage Roadtrip. Så jävla kass! 
5. Vem ringde du senast?
Syster Djea
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Självklart! Det fixar vi. Jobbar du något nu till helgen?
7. Vad är dagens planer?
Inte ett piss. Jo, ikväll ska jag & Moden på bio.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror väll lite på vem det är. Men sms är bra grejjer.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Sambosar
10. När såg du senast din mamma?
Häromdan, typ igår.
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå.
12. När vaknade du idag?
09.55. 
13. Har du någon gång hittat en katt?
Näej.
14. Vilken är din favoritplats?
Jag har faktiskt ingen favoritplats. Det finns väll många ställen man gillar att vara på.  
15. Vilken plats föredrar du minst?
Det är samma där, jag hatar många ställen. Haha.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då är jag trettio. Hmm, i min drömlägenhet tillsammans med Kalle. Nån unge kanske, eller mjaa..
17. Vad skrämde dig som barn?
Mat. Jag var livrädd att käka borta. 
18. Vem fick dig att skratta senast?
Oj shit det minns jag inte. Jag och min dåliga humor skrattar åt allt!  
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Njej det vet jag inte. Vi har flera lådor hemma men det är Padres.  
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
I en stor Tshirt.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Tre.  
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Aa nån gång. det är hemskt och jävlit skönt på samma gång.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? 
Skor utomhus, strumpor innomhus och barfota på sommaren. 
26. Är du social?
Ja det får jag väll säga att jag är.
27. Vilken är din favoritglass?
Carte Dor? Men nån svingod röd sås och vit choklad.
28. Vad skulle du gör om du vann en miljon?
Då vet jag EXAKT vad jag skulle göra!!
29. Tycker du om kinamat?
Åh gud, älskar det.
30. Tycker du om kaffe?
Åh gud, hatar det. 
31. Vad dricker du till frukost?
Juice eller milk. 
32. Sover du på någon särskild sida?
Om jag sover med Kalle är ytterst av sängen MIN sida (om sängen står mot en vägg).
33. Kan du spela poker?
Nej
34. Tycker du om att mysa?
Aa det tycker jag om jätte mycket.
35. Är du en beroendemänniska?
Jag har mina laster.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.  
37. Vill du ha barn?
Barn är inte min grejj asså. Hoppas jag ändrar mig! 
38. Kan du några andra språk än svenska?
Kan väll engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool?
Pool. Havet är svinkallt. 
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Jag älskar att köpa fina saker till mig själv. Kläder.
42. Äger du dyra smycken?
Ja det gör jag. Värdet på mina smycken kan dock inte helt mätas i pengar. Många smycken jag har är väldigt dyrbara för mig då jag fått dom av speciella människor. / Det där var Tessans svart men det var så bra att jag låter det stå kvar.
43. Har du någon gång testat narkotika?
Nej. 
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Risifrutti.
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Josse L. 
46. Välj ett ärr på din kropp.
På mitt vänstra pekfinger, jag rågade såga i det.
47. Vad har du för ringsignal?
Jerk It Out.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Nej.
49. Flirtar du mycket?
Nej.. 
50. Vart togs din profilbild för din blogg?
Har ingen profilbild. Men header bilden tog jag här i Våla.
51.Kan du byta olja på bilen?
Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej
Vilken var den senaste bok du läste?
Läser verkligen aldrig böcker. Det är det mest uttråkade man kan göra.
54. Läser du dagstidningen?
Det brukar jag göra.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja, två. Jag fick två prenumerationer i julklapp.
56. Dansar du i bilen?
Haha aa. 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
P3. 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Nästa veckas jobbschema.
59. När var du i kyrkan senast?
Usch jag hatar kyrkan. Minns inte men det var länge sen. 
60. Vilka personer utmanar du?
Jag utmanar dig Josse (vidrii)

Kommentarer
Postat av: vidriii

haha åhnejd va jobbigt! du är bra rolig du också ;)

2011-01-23 @ 16:49:39
Postat av: Tessan

Haahah äntligen trodde faktiskt du skulle skippa utmaningen :)

2011-01-23 @ 18:22:44
URL: http://crewlady.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hihi nääedå :D

2011-01-25 @ 14:49:33

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0