Hemma hos Djea

Hooola!
Vi sitter och kollar på konståkning, jag vill kunna, och har precis svullat i oss Drive Max.
Ingen Jockemann hemma så ikväll äre Girlsnight.
Dagen har bestått av jobb från 12-20, några timmar på Gränby och några timmar nere på stan. Ryktet verkar ha spridit sig med att vi säjer ut alla produkter till 50% för idag var det faktiskt så att jag hade att göra mestadels av tiden. Skönt. Imorgon börjar jag klockin 10 null null på stan men slutar redan vid två. Tar bussen hem snabbt och fixar mig paartey för sen hämtar Chinee upp mig och vi drar vidare till Malin in Gävle. Åh det ska bli så kul att träffa alla brudarna. Mycket Trevlit. Heeeeej då alla jääävlar ♥

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0