SMÅTTI

Mja som sagt, Småtti är ju ett ord som jag missbrukar, lite för mycket. Det betyder inte ett skit samtidigt som det betyder allt. Haha, kom ihåg förra sommaren när vi var i Tyskland på festival, vi träffade på några killar som kom ifrån..? eh, inte Sverige i alla fall och inte Tyskland heller, dom drack honungsvin som luktade skit. Dom pratade någolunda engelska så vi fattade varann. Jag vet inte varför jag gört men de flesta nya människor jag träffar lär jag att ordet SMÅTTI är det bästa ordet i hela världen & det var precis det jag försökte intala de där "utomjordingarna", som jag kallar det. Dom trodde ju såklart att jag försökte lära dom säga något skitfult ord på svenska. Jag har allt på film, skrattar lika mycket varje gång jag sert. Okej, skit i det. Igår när vi var påväg i bilen mot Gävle får jag ett sms av Anton : Alexander har världens bästa överraskning till dig, be prepared! :D
Hahaha den jäveln hade tatuerat in småtti på stället jag velat ha en längre tid!!
Dessutom skrivit en låt om mig och Småtti. Jag kände mig hedrad! Legendariskt.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0