Torsdag

Idag jobbade jag några timmar på stan och några timmar uppe i Gränby. Det är ju för skjutton 50% på ALLA produkter nere på stan, herre det är bra det. Ändå var det inte en enda liten slisk som tittade in medans jag var där. Stendött! Tillbaka imorrn och hoppas veeerkligen på lite mer drag! Sen när jag kom till Gränby var det istället ett jäkla drag med massa håltagningar. Hade flera stycken efter varann. Ungar, Modslingar och killar. Det är kul! Hallå fressten. Jag var ut till Fullerö Handel med Mamma igår och jag hittade det jag letat efter jävlit länge. Dom har mycket fint på det där stället, dit ska jag åka när det är dags att inreda mitt egna place.
C och K finns ju på de flesta ställen och tillslut hittade jag mitt hjärta :)
Carro <3 Kalle. Sitter nu uppe på min vägg. Fiiiiiiint!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0