3/1-11

Jag har haft mycket att blogga om men vårt internet hemma har fan inte fungerat sen nån dag innan jul. Fungerar fortfarande inte men pappa har det under kontroll och förhoppningsvis kommer det igång igen under veckan.. Är hemma hos Kallen min nu och lånar datorn, så jag tänkte jag kunde visa lite av hans bilder sen nyår. Jag hade ju först planer till att sticka iväg till Värmland men det sket sig. Sen blev det planerat att vi skulle fira i gävle, jag och mina kompisar men eftersom jag drar till Funäsdalen nu på söndag lärde jag spara så mycket pengar som möjligt. Alltså slutade mitt firande i Huddunge för det blev billigast, hihi men det var faktiskt mycket trevligt! Vi lagade iordning en jätte god nyårsmiddag och drack goda drinkar med tomtebloss i. Käkade efterrätt, Såklart! Drack lite mer drinkar och sen tände vi på alla fyrverkerierna vid tolvslaget. Om jag hade varit frisk och pigg och inte igensnorad och febrig och gott på värktableter hela kvällen hade nyår vart perfekt!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Men åååååååååååå... Snyggaste halsbandet! Jag vill med ha ett sånt!! Vart, vart, vart har du hittat det?!?!

2011-01-03 @ 20:07:51
URL: http://crewlady.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0