20.32

Kom hem från jobbet för en stund sen, har tryckt i mig lite mat, det var fan inte lätt assa. Min hals är typ taggtråd när man sväljer känns det som.
Fick skiten när jag kom hem till sverige igen...
Jag håller på att sortera ut bilder från resan som jag tänkte visa. Vi knäppte så sjukt mycket bilder så det tar ett tag att rensa. Kommer nog aldrig glömma den där resan : )
Så, fredag imorrn, jag hinner liskom inte med. Fan, det går för fort. Jag vet inte, men det känns som att jag missat sommaren av någon anledning, än är den väll inte slut får jag hoppas. Fast i och försig, dagarna kan gärna gå lite snabbt nu 1½ vecka för sen drar ju vi till Tyskland igen. Dags för WACKEN ! Saknar min tjejjor så grymt mycket. Vi alla ska dra ut och "båta" i helgen. Gjorde det för något år sen och äntligen kommer en repris, då får jag träffa er ♥
Ska ringa några samtal nu, fortsätta sortera lite och sen sova. Måste vara pigg imorrn, det blir pubkväll efter jobbet. Hej på er

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0