sönda kväll

Idag har vi varit på något slags gudstjänst/tackgrejj för morfar ♥
Ser inte fram emot begravningen.
För något år sen efter farmors begravning bestämmde jag för mig själv att jag aldrig mer skulle gå på en begravning. Det var bland det sorligaste i mitt liv. Dock visste man ju att fler skulle det bli och det är klart man är där. Jag ska i alla fall bestämma igen att aldrig mer gå på en begravning efter denna. Man kan ju alltid hoppas...
Efter det var vi allihopa och käkade lite hemma hos mormor, lekte lite med Bernhard och gjorde riktiga fynd i den gamla vedbon.
Tänkte jag skulle slå på en film nu, moden & jag har precis vart och köpi glass för att muntra upp oss lite : ) Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0