22.18

Hemma i Sverige igen. Kroppen ställer om sig fort må jag säga, nu är det kallt här hemma tycker man. Det har varit så härligt och så underbart. Sol och över trettio grader varje dag. Vi har verkligen haft en fantastisk vecka.
Dock gick glädjen och lyckan över till sorg för någon dag sen. Många minnen finns det och många tårar blir det, och även fast det har vart en fantastisk vecka hade jag också velat varit där. Men jag vet, att han vet, att jag fanns där. Det är så konstigt det här, allt har gått så fort. Från det ena till det andra. Men det känns "skönt", inget lidande och inga mer tråkiga besked. Nu har du det bra vart du nu lever vidare.
Du är älskad och saknad ♥

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0