23.03

Aha, ida vart det brandlarm på jobbet Igen. Hela centrumet fick utrymma, passade på att sola i 15 min innan vi fick gå in igen.
Man hade ju velat varit ledig idag och badat : ) Men det kommer...
Va händer? om det nu brinner så har det brunnit två gånger på en vecka, inte normalt. Fast iochförsig, om man kollar vädersidorna i tidningen så är hela Sverige mörkrött, ser typ ut som att hela skiten ska sprängas. Det kanske blir för varmt för lilla gränby så det tar eld, elleeer så kan det kanske vara byggmänniskorna som röjjer.. Mjaaaaaaaaaaa...
Imorrn är jag ledig i alla fall, Moden, Djea & Jockish ska hjälpa mig flytta. Alla saker ska in, vi får se hur vi gör med sängen. Det där med släp är ju inte lätt, tycker mamma... Det måste bli ännu en sväng till IKEA också, har lite saker kvar som måste köpas. Nu måste jag sova. Godnatt
& en sån här liten cjutivovve önskar jag mig.
Kommer ihåg när vi var hemma hoss Linn när Tuffs nästan kommit hem.
Jag var KÄR

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0