12.02

Låg hela gårkvällen i mitt rum och glodde. Tog farväl. Moden säger att mitt rum ska bli till datarum, det känns konstigt. Det kan dom ju glömma. Tänk om jag vantrivs, jag har väll tänkt att jag ska trivas men om inte tänker jag inte flytta hem till nåt sliskit datarum.
I alla fall så ska jag börja packa ner alla mina saker nu, eller mjaa mina kläder. Det jag ska ta med mig från mitt rum är väll typ min säng, det är väll det som kommer att få plats. Haha nä men det som jag har kvar att köpa nu är en soffa och en tv, en platt. Jag har fortfarande en såndär klumptv hängandes här på min vägg. Det går inte för sig!
Maaaaajjjj Gaaad assa, fatta att jag kan börja GÅ till jobbet. I 5 års tid har man åki fram och tillbaka med den där jävla bussen till skolan och jobbet. Fast det mest drygaste har ändå vart att man kommer hem så jäkla sent jämt. Om jag jobbat till 20.00 så har jag varit hemma ca 21.30, nu kan man ju faktiskt göra någonting efter worket.
Inflyttningsfest ska vi ha också. Ett riktigt party ska det bli, dock inte inne i lägenheten, det är den för liten för men våran utegård är mycket cjutig så vi får utnyttja den, haha. Det känns konstigt också att jag & Kalle kommer bo ihop. Han har ju jobbat nere i Skövde ett bra tag nu men i augusti och några månader framöver ska han hålla till i Stockholm innan han drar iväg till Afghanistan. jag vet, det är sjukt. Jag har nog inte fattat det riktigt än, det kommer nog när det är dags för han att åka. Jag hatart. Det är en vidrig känsla. Det ska därför bli skitkul och mysigt att vara med varann extra mycket innan det är dags. Det kan vi behöva, jag hatar det här jävla distansförhållandet. Man saknar varann för mycket. Men det är ändå bra, nu är man ju van vid att ses ganska sällan så förhoppningsvis har det fört fördelar med sig sen när han blir borta en längre tid. Ja ja, usch. Nog om det, nu måste jag packa lite sen ska jag ge mig ut på jakt efter ett pannkaksjärn. Det kan inte vara en vanlig stekpanna, det blir inga bra pannkakor då utan det måste vara en såndär gjutjärnspanna. Ni förstår jag är proffs på att göra pannkakor, det är den bästa maten, eller nja, efter libanesisk mat fressten.
HA EN BRA DAG !


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0