Måndag 27 Juni 2011

Hallå era jävlar !
Det är sucki, jag har glömmit min kamera hemma hoss Kalle, jag hatar ju att skriva ett inlägg utan bilder men så ligger det till nu dåra va. Måste ju visa alla fina midsommar bilder och Kalles och min nya sockervaddsmaskin, haha aa vi har köpt en sockervaddsmaskin. Hur gött är inte det liksom !! Den funkar skitbra.
Jobbat idag, varmt var det. Verkar det som att värmen är tillbaka? Hoppas!
Ända sen jag började jobba på Gränby har jag önskat att det ska bli ett brandlarm. Inte så hela skiten skulle brinna ner utan bara ett litet cjutigt brandalarm. Skulle verkligen sakna Gränby Centrum om det skulle brinna ner, det blir bara bättre och bättre tycker ja ! I alla fall så gick det ett sånt där brandalarm idag runt klockan 16.30. Såklart håller jag på att färga ögonfransarna på en kund och hon fattar ju ingenting. Sitter där med igenkletade ögon medans det tjuter inne i salongen, haha stackarn. Alla blev sen utskickade och efter ca femton min då brandkåren kollat så allt var grönt fick vi gå in igen. Nja, jag hade nog önskat mig lite mer action ! Det där var ju inge rolit. Aja, huvudsaken att ingen dog..
Jobbar bara någon mer dag den här veckan. På fredag åker jag in till Västerås för att besöka cityfestivalen, brukar vara riktigt trevligt. På lördag ska jag på bröllop, inga jag känner alls utan följer med Kallen, han har fått i uppdrag att fota under hela dagen så jag ska väll vara en hjälpande hand. Det ska bli kul även fast det inte är några bekanta, det är så romantiskt med bröllop.
Nu ska jag fixa ihop lite foodlåda och sen ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0