Blingat var det här ! ! ! ! !

Nu har jag småttat ner mig i sängen..
Jobbat hela långa dagen så nu ska det bli skönt att sova.
Igår då, vi hade det jätte trevigt. Plock hade så god mat att man aldrig ville sluta äta. På bowlingen förlorade jag som vanligt. Jag kan inte leva ut mina bowling skills när jag har mina naglar. Dom är det ända jag tänker på, för varje gång jag kasta iväg klotet rispa det och jag tänkte, - nu är dom av. Men alla sitter kvar än så länge. Tack mina cjutiga vänner för presenten osså. Presentkort på Darkwell. Var såklart genast dit idag på lunchen och beställde tid för en ny piercing. Vad spännande, ohh va ont..
På tal om naglarna fressten. Det blir bara mer och mer EXTREMT för varje gång. Jag älskar dom. Helt galna och dom här är jag ensam om, det kan jag lova! Svin Småtti Coola. Åh, Signe är grym!
Jag visar bilder från igårkväll imorrn : ) GOD NATT

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0