Fredagsmys hemma hos Djea

Jockemannen är borta över natten så ikväll har jag bosatt mig här. Vi har precis ätit ugnspannkaka med köttsoppa.
Det är ju trots allt voffeldagen idag så något i den stilen fick det bli.
Nu sitter vi och kollar Lets Dance finalen och sen blir det big Brodsling : )
Imorrn blir det säkert kaos på joobet, det var helt galet mycket människor idag så jag kan ju tänka mig helgen. Folk blir som galna när det småttas in pengar på kontot vid löning.
Slutar sen vid fyra, har planer, vet dock inte vilken plan det blir, som vanligt..
Trevlig helg hörrni!

Kommentarer
Postat av: Erlandjohanna

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-10-13 @ 08:29:26
URL: http://erlandjohanna.blognd.com

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0