Hos mannen

Imorse ringde klockan 06.00 !
Följde med Kalle till Skövde idag och det är ju en bit att åka så det fick bli en tidig morron.
Han jobbar sent idag så vi har precis käkat vofflor och nu är han tillbaka på worket och jag ska gå och boka en tvättid. Om det är någonting jag ska ha i mitt hem sen så är det en tvättmaskin, diskmaskin också för den delen. Springa fram och tillbaka till tvättrummet blir man ju tokig av.
Ikväll blire myskväll : ) framför tvn. Dåligt med sånna.
Nu blåser vi Sverige klockan 10 och sen kollar vi en film som jag köpt.
Där har ni resten av min dag. Fressten, imorrn börjar ju desperet igen, fy fan va bra !!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0