I sängen I värmen

Idag har jag insjuknat i nåt slikskit. Kännde av det i halsen redan igår men idag gör det ännu ondare. Jag hatar att vara förkyld, antingen så bara rinner det snor eller så är det tvärstop i gångarna. Kallen var ju lite förkyld i helgen han med så kanske inte borde ha pussat pån så mycket, hihi..
Idag blir det många koppar te och halstabletter. Synd bara att så fort jag dricker te blir jag så kissnödig, känns som jag ska sprängas ibland. Jobbigast på natten när man vaknar stup i kvarten och måste pissa. Men men ..
Dessutom suger vädret idag så jag har inget emot att stanna inne.

Kommentarer
Postat av: Sara

Guuud vad jag saknar svensk smörgås-kultur när jag ser den där mackan!!

2011-03-30 @ 02:48:37
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Carro

haha stackare, eller ? ; )

Jag skulle gärna byta plats med dig ett tag!

Ha det bästa SaaaaraT !!

2011-03-30 @ 10:55:33

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0