LIP VOLUMIZER

Var tvungen att testa läppstiftet med chilli extrakt i som gör att läpparna sväller från Stylebytyra.se.
Enligt Tyra själv var det, det absolut bästa hon någonsin provat. Och av bilder att dömma från hennes blogg verkade det stämma.
Tror det kostade typ 50 kronor så det var ju i alla fall billigt om man jämför med de andra liknande jag provat.
Dock blev jag lite smårädd för färgen när jag såg den. Babyrosa som vissa överdoserar en aning.
Men, det blev mest bara en fin glans av den.
Det gör svinont, sticker som fan men jag tycker faktiskt den funkar, mitt lilla tips är att lägga lite utanför läppkonturerna för ännu mer effekt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt blogg du har! Vad najs att det inte var för rosa, kanske ska beställa hem ett då :)

2011-03-28 @ 16:28:32
URL: http://emma.forme.se

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0