måndakväll

Hooooooooooooooooooooooooola!
Imorse vaknade jag upp helt galet svinatrött bredvid cjutikallen.
Han snarkade som en häst hela natten. Han brukar aldrig göra det och om det händer då har jag mina knep. Inga funkade inatt! Kollade på klockan vid två och sen en gång vid halv fem och då hade jag panik. Måste sova, MÅSTE sova, ska upp och jobba, måste sova. Sen lyckades jag väll somna in i alla fall men var inge trött alls idag, bara uttråkad, är trött på mitt jobb. Nu måste jag hitta nå annat!
Imorrn hörrni, då blir det en rolig och skoj dag i alla fall.
Jag och alla brudsen (inte millerillen dock) ska till Plock (en trevlig tapas restaurang) Äta gott och dricka goda drinkar. Efter det drar vi oss mot bowlaget inne i stan och fortsätter kvällen där. Allt i min ära såklart, man har ju fyllt nyligen : ) Dessutom ska Paulinen med, ska bli skitkul att träffa den kvinnan igen.
Men det första jag ska göra imorrn är att få nya fina naglar igen. Fatta att det redan gått fem veckor sen sist jag gjorde mina stilettonaglar. Helt underbart vad tiden gå fort. Vilket vardagslyx!!
Mjaou på er!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0