Söndag

Idag har det varit så otroligt härligt väder, i alla fall vad det såg ut innefrån mitt fönster. MEN ändå har jag inte satt en enda tå utanför dörren. Har legat i sängen i stort sett hela dagen, klickat hem lite fina saker, köpt big brother 24/7 och tittat på (jaa, jag har haft tråkit). Hjälpt Moden lagat mat har jag i och för sig gjort också och städat garderoben som var en mess !
Imorrn börjar en ny vecka igen, jobbar hela dagen. Efter jobbet hämtar Rosie upp mig, ska följa med på nån Forever Living kväll. Forever Living är produkter med aloe vera i. Jäklit bra produkter faktiskt. Vi får väll se om jag blir en återförsäljare : )

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej dom där forever living produkterna sålde min syster förut :) Bra produkter, sannerligen!

2011-03-21 @ 04:09:44
URL: http://saraat.blogspot.com

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0