11.36

Morron !
Ska snart bege mig in till Uppsala. Josse slutar jobba vid tre så vi ska
käka lite på stan och sen ska vi till SATS. Mja, ni läste rätt. JAG ska träna. Mahaha..
Vi har haft en liten låda som stått framme vid kassan på vårt jobb som sats ställt dit.
Man får skriva på en liten tävlingstalong sitt namn och allt det där och så är man
med och tävlar om ett års träningskort.
La i en lapp med mitt namn på och i förra veckan ringde dom och sa
att jag gått vidare i tävlingen. Har inte vunnit årskortet än utan bara just en valfri gratisträning.
Vi kom fram till att jag gillar dansaerobic, gör jag?? MAAAAJ GAAAAD ni vill inte höra samtalet...
Jag fick i alla fall ta med mig en vän , tack o lov, och pröva på.
Haha jag kommer skämma ut mig, dansaerobic, vad fan e det??
Ja ja HA EN BRA DAG ♥

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0