22.00

Är det nån som käkat libanesisk mat nån gång förut? Om inte, GÖR DET säger jag bara.
Jag var ju som sagt till Stockholm igår kväll med jobbet och blev bjuden på en brakmiddag verkligen. Jätte trevlig, Lyckad kväll. Mycket skratt ! & maten var ju småtti småtti småtti småtti småtti småttttiiiii svinagod. Jag som älskar plockmat som ligger i små fina skålar och som ser så där perfekta ut, för det var exakt var det var. Vi fick in en jävla massa små förrätter först, det var så mycket att välja på, det stod skålar på hela långbordet. Man var typ proppmätt när varmrätten kom in. Det var iallafall helt galet gott! Nästa gång jag och mina vänner ska ut ska jag fan ta med dom dit, ska ta dit moden med för den delen. Som ni förstår var det gött, haha. Helt klart nya favoritmaten. Det blev en sen kväll, tror vi var i Uppsala igen vid 01.30 och blev då upphämtad av Kallen. Åkte hem till Heby och idag har vi bara tagit det lugnt. Skit tråkigt väder. & nu ska jag sleepa, multi tierd, jobb imorrn igen.
Visar bilder från igår nån annan dag, det är så mycket bilder på all mat som jag vill visa men orkar inte ladda upp alla nu. Hihi, lägger upp några från i fredags då jag var på mexicansk fest istället.
Gonatt ♥
Kallen Boström Johan

Johan & Mia

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0