På bussen

Godmorgon ! Jag sitter på bussen mot jobbet, är multi trött. Blev en sen kväll igår, var på nån mexicansk fest. Riktigt roligt faktiskt! Brukar ALLTID tacka nej till partyn om det är jobb dagen efter, just för jag vet att jag blir slutkörd men en utklädnadsfest tackar man inte nej till! Fan vad det är kul att klä ut sig ! Jag tänkte jag skulle försöka sleepa ur mig lite här på bussen men jag har två idioter framför mig som är alldeles för intressanta att lyssna på !! Dom är ju för fan höga ! Sitter och filosoferar om det kommer bli regn idag eller inte och jämför priser. Typ - fatta mycket gräs för dom pengarna. Fett! Dessutom i slowmotion. Maaaj Gaad assa! Haha. Myche komiskt. Ja Ja, jobbar till 19 ikväll och åker sen med nästan hela jobbet till Stockholm och käkar på Libanesisk restaurang : ) Va trevligt. Efter det tar jag bussen hem till Älskling och myser. HA EN TREVLIG HELG ! Puss

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0