Slisk & Småtti

| Diss & Hiss |

SLISK
Näej, nu börjar jag bli riktigt jävla trött på alla tjurkärringar som det verkar finnas gott om !
Stöter på dem jämt i mitt jobb. WHYYYY ?
Idag stod jag framme vid kassan med en kollega och snackar lite när en gråhårig gammal tant rullar in på sin motordrivna rullstol. Hon tittar upp på vår stora skylt där det står HÅRKONSTNÄRERNA, för det är ju så vi heter. Hon tittar på mig och säger att hon facshineras av det namnet. - Åh, jaha, säger jag. Tack så mycket ! Trodde då hon verkade vara en cjutig gammal dam men Icke ! Istället säger hon att namnet på salongen inte riktikgt stämmer. Nähe, ok, säger jag..  Hon frågar mig och jag själv tycker jag ser konstnärlig ut i håret? Asså, jag blev så paff! Sa bara typ ehh... Hon kollar sen mot min andra kollega och säger, amen hon dah! Hur mycker spray har hon i sitt hår egentligen ??  Hon kollar sen mot kunderna som sitter i vår väntsoffa. JAHA, vad tycker ni då, tycker ni att hon ser konstnärlig ut i håret och pekar på mig. Dom ba, ehhhh ok ?
Jag tänkte att jag ska inte vara en jävel tillbaka, min föredetta chef stod ju ändå bredvid mig, utan var istället verkligen övertrevlig. Men oj då, jag ska försöka bättra mig om du tycker jag är så ful, sa jag. (åh, jag som tyckte jag var cjutig i håret idag, utbakad fläta och allt.) (HAHA) Men då säger den idioten att det lär ju knappast vara möjligt !!!! Dumma äckliga vider kärring, hade lust att säga till henne att, ja men JAG kan ju i alla fall GÅ så nu GÅÅR jag härifrån !! Men skrattade bara åt henne och då sa hon inget mer utan rullade vidare. Deprimerad kvinna, hon har nog haft ett sliskit liv.

SMÅTTI
Som tur är så finns det ju goda människor också.
Det kom in en medelålderskvinna (precis efter kärringen) som ville ta hål i öronen.
Man märkte på en gång att hon verkade vara en oerhört snäll människa.
Hon var bara vänlig, gav mig komplimanger.
- Du verkar vara duktig på det här, Oj, vilka läckra naglar, ohh vilken fin fläta du har
och vilka fina tatueringar du har. Då blir man glad.
Nu menar jag inte att man måste ge mig komplimanger för att jag ska tycka om någon men har man inget bättre att säga än - vad ful du är i håret idag, så tycker jag man kan hålla käften. Tycker ni inte!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah jag tror jag vet vem den första lilla damen är , ett riktigt charmtroll !

2011-05-18 @ 08:53:15
URL: http://Emma.forme.se
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAA VET!!!!! blir så less på sånna där personer, idioter!! bästa är att använda barnröst mot dem som dem vore utvecklinsstörda ;) då blir dem ennu argare MOAHHAH try it !!

2011-05-18 @ 16:39:20
URL: http://paulineekstams.blogg.se/
Postat av: Carro

E: Haha åh nej, säg inte att du också stötte på henne...



P: Hahahaha, jaa det ska jag prova!

2011-05-18 @ 18:53:28
Postat av: JÅSSI

hahahahaha jag hade DÖTT om jag hade sett dedär.

Vissa människor vet inte vad dom snackar om ;o

2011-05-18 @ 20:15:24
URL: http://joosefinlundboorg.blogg.se/

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0