To the next step

Idag har jag köpt en dammsugare, min första pryl till lägenheten.
Jag ska ju nämligen FLYYYTTTTTTAAAAAA !
Har fått tag på en liten liten etta i Salabacke i Uppsala.
Jag tackar Jocke som kom med tipset och Älskade Kalle förståss. Utan honom hade detta aldrig funkat ! Jag är så glad. Har tjatat om det här i evigheter och jag hoppas jag är redo, klart jag är, jag är ju fan 21 år !! Det är så himla roligt att gå att kolla i inredninsbutiker nu, det är ju trots allt typ världens minsta lilla vrå så allt för mycket går inte in men ändå. Har hittat så mycket fint. Jag, Vi, kommer få det så mysigt.
Hoppas jag trivs : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Då blir vi grannisar ! Vart i salabacke ?:)

2011-05-26 @ 22:11:04
URL: http://Emma.forme.se
Postat av: Carrro

Aaa just de, du bor ju också där : )

Årsta gatan tror jag det hette ; )

Var bor du ?

2011-05-27 @ 21:25:46
Postat av: Emma

Aha ! Byggmästargatan :)

2011-05-28 @ 09:32:35
URL: http://Emma.forme.se

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0