Valbörg

Svinkallt !
Vi var allehopa i Ekonomikum parken redan vid klockan 10. Skitvarmt och stek.
Timmarna flög förbi och det blev askallt verkligen. Blåste som fan.
Klockan, tror det var runt 5, fick vi nog. Alla försvann ! Jag såg mig om och jag var ensam kvar. Haha helt lost ! Tog med mig en trevlig människa till Waynes och käkade lite, fick sen tag på mina flikkor och mötte upp hälften av dem på Gillet. Dom andra var fortfarande borta. Jag blev ju tokig, det gick ju fan inte att ringa. Alla mobiler förutom Fias var katastrof. Till sist hittade alla varandra och jag hitta på min Kalle. Efter det hände inte så mycket mer faktiskt. Kallen var sliten, jag var sliten så vi åkte hem. Ganska skönt faktiskt. Maaaj Gaaad va kallt det var på natten. Mina stackars ben i långklänningen var ispinnar. Padren sa imorse när vi vaknat att det varit minusgrader under natten så det var inte så konstigt.
Hade i varje fall en mysche trevlig valborg. Som den brukar vara. Skiiiiiiiiit kuuuuuul på dagen men spårar ur lite lätt under kvällen.
Knäppte synd nog inte så värst mycket bilder som jag brukar göra, hade liksom inte tid. Men några.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0