Hemma i Östervåla

Tog bussen efter jobbet hem mot Våla. Brorsan fyller 20 idag. Åkte igentligen hem mestadels för Modens tacopaj och gräddtårta : P Blir kvar här över natten. Ligger i mitt gamla rum i min gamla säng. Känns skönt. Och tyst. Grannarna över oss hemma i Uppsala, tror det är två tjejjer som bor där. Alltså jag skulle kunna flytta bara för dom. VAD FAN GÖR DOM? Det låter som att dom river hela lägenheten. Drar soffor och sängen tvärs över hela jävla stället och tappar saker i golvet hela tiiiideen!! Ok på dagarna men va fan, klockan 11, 12 om kvällarna. I förrgår kväll fick jag stoppa i öronproppar för att kunna sova. Mycket snack, lite verkstad tycker ni nu. Sån är jag. Hoppas nästan lite på att dom låter lika jävlit när Kallen kommer hem. Då skickar jag upp honom!! Det må jag säga. Skulle igentligen ha varit i Gävle vid den här tiden. Fira Linn och druckit oss onyktra. Men blev så att jag jobbade stängning ikväll så jag kunde tyvärr inte medverka. Åker nog dit imorrn, är ledig hela helgen : ) Imorrn får jag även gratta min lilla Padre. FarsDag på söndag. Vilket problem jag haft med present. Hittade tillslut något cjutigt men har fortfarande lika stora problem att få den klar. Aja. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0