Jul på Tabbouli

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh vet ni?!
Minns ni i våras när jag skrev att jag fått mitt livs matupplevelse typ...
Jobbet var till Stockholm och åt världens godaste mat på restaurangen Tabbouli. Libanesiskt.
I år har vi pratat mycket om hur vi ska fira jul och vart. Först var det såklart snack om ett gammalt hederligt julbord men njaaaa. Sen bestämde vi oss för att fixa vårat alldeles egna Hårkonstnärerna julbord med lite egenlagad mat och lite köpt. MEN nu har allt ändrats igen. Vi ska till Tabbouli och äta Libanesisk mat igen. Såååååååå glad. Haha ni förstår inte, jag kunde typ dö för den maten. Alltså såååå gott! Traditionell julmat som jag faktiskt inte är så mycket för kommer man nog få så att det räcker av ändå. Mmm det här kommer bli det bästa julbordet ever. Om ni nån gång ska ut och äta med kompisar, pojkvän, familj eller nåt, åk dit. För den här småtti bra reklamen jag gör till dom nu borde vara värd en gratis middag. Hehe. Aja jag ville bara att ni skulle få veta min glädje över detta. Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0