Tisdag

Lugnt men ändå mycket på jobbet idag. Jag har fått ett stort ansvar på mig och det går bra men det är lite ivrigt när jag inte hittar det jag vill. Det kommer bli bra, det vet jag men jag vill hitta det absolut bästa och imponera !
Nu börjar Desperete så ska ta mig upp ur soffan lite snabbt och fixa marängswisch, till mig själv... Kalle jobbar borta som vanligt. Han har nu övningsdygn i 11 dagar. Sen när han kommer hem är han ledig de två sista veckorna innan han åker. Den första december firar vi vår fyra års dag. Den dagen får vi göra speciell, då kan jag leva på det när han är borta : )
Uppsala bjöd på en helt fantastik himmel för någon timme sen !


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0