IDaG .

Ligger i soffan och har precis kollat på Fråga Olle dokumentären. Måste ju ändå säga att det är sjukt underhållande. Jag kom hem för ungefär två timmar sen och har fortfarande massa energi kvar. Känns som att jag skulle kunna jobba en låång dag till nu utan att sova. På jobbet idag var vi och kollade nytt golv. Något mycket tåligt. Jag hittade det perfekta, en gråspräcklig platta. Kommer bli multicjutigt! Klockan 18.00 jobbade jag de sista tre timmarna på face nere på stan. Det var ju tjejkväll och stan hade öppet två timmar extra. Mycket folk hela tiden : )
Nu ska jag kolla klart Satc och sen sova antar jag. Godnatt
Från det ena jobbet till det andra.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0