Linn 21 år i Gävles partynatt ...

Jah! Igår kväll var jag ju till Gävle. Våran lilla Linn hade sin födelsedag. Egentligen var ju det stora partyt i fredags men jobbade ju stängning så det blev lite små sent. Som vanligt när jag drar dit har vi skitkul. Började med ölspel och dans competitions och massa skratt och bra musik hemma hoss Linn i lägenheten. Alldeles alldels för sen hämtade taxin oss som tog oss ner på stan. Jag tyckte att Heartbrek var dumma i huvet när dom stängde. Vi hade ju precis kommit dit och jag ville dansa mer.. Hahaha.. Ofta man stänker klockan 2 liksom ?? Hehe
Inte många vettiga bilder har jag att visa heller. Bara massa sudd och oklarheter. GRATTIS Linn ♥

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0