Hello

Sitter och värmer mig under en filt i soffan.
Har jobbat hela dagen och ska jobba hela helgen också men det gör mig inget. Guuuuud vad jag är glad för mitt nya jobb ! Det är faktiskt ännu en nya rolig grejj på gång. Berättar  när det börjar bli dags... Känns kul att få lite nya roliga saker i livet, precis nu när Kalle snart drar. Såklart kommer man sakna ihjäl sig & oroa sig men jag tror det blir bättre om man har mycket roliga grejjer omkring sig. En annan grejj som dock inte är lika rolig är att det kom en FI**T räkning på 519 spänn, bara för att få kolla på lite tv och lyssna lite på radio. Fy faaan va dyrt! Det är ju typ mycket pengar för mig.  Näej, jooouu.
Nu ikväll har jag fixat och småttat runt här hemma men han sätta mig precis när Moa Lignell i Idol skulle börja sjunga. Gillar ingen speciell iår faktiskt men hennes egenskrivna låt är jävlit bra tycker jag. Om den fanns på Spotify skulle den helt klart ligga på min lista. Nu är det Hellenius Hörna med Mia Skäringer (?) som gäst. Såå multi komisk människa. Jag tänker på, - Jag ska fresta, jag ska fresta, jag ska freeeeeestaa dig. Haha.
Nääej hörrni ni, ska kolla klart på alla program och sen ska jag försöka sova. Rasta Fari Mannen under oss verkar ha total party verkligen. Höög volym! Vi hörs Hej.
Hahaha så där vill jag me ha mitt bröllop.

Kommentarer
Postat av: vidriiii

hahahahaha det där är verkligen du&jag i framtiden när vi ska gifta oss, kuuuul!

2011-11-08 @ 10:31:26

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0