21.26

Hola alla sliskare.
Har varit ledig idag så passade på att dra hem till Östervåla.
Det är kaos i min garderob här hemma så jag rensade ut alla sommarkläder och sommarskor och tog det hem till Våla. Nu finns det liiite mer plats i alla fall.
Jag skulle verkligen behöva laga någon slags matlåda tills imorrn men orkar inte. Sitter i soffan och kollar på tv. Tänkte jag skulle kolla på modelljakten istället, för den där jävla Gunilla och hennes dotter förstör ju hela Hollywood fruar programmet. Dumma tant och dumma unge, sjunger sämst!
Men imorrn hörrni, då börjar desperete igen. Sista säsongen. Ohh va bra !
Vi hörs imorrn ! Godnatt

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0