KUL KVÄLL

Godmorgon, typ. Haha. Jag vaknade i sista sekund men sitter nu på bussen mot Heby. Det blir någon slags middagsbjudning : ) FAN VA KUL DET VA IGÅR! Jag hade så jävla roligt alltså. Vi började ju på Olearys med massa käk. Vidare till bowllaget där vi var uppdelade i lag. Jag förlorade som vanligt, men igår stod jag mest bara vid baren och sög i mig olika drinkar, gratis är alltid godast, hehe. Klockan halv tolv ungefär drog vi till Flurran. Hade ju aldrig tidigare vart där med tanke på att det är väll typ 25 eller nåt sånt i åldersgräns... Nu vill man ju aldrig mer gå till nåt annat ställe. Klockrent! Jag längtar tills jag blir 25 haha. Vid klockan tre stängde ju stället, synd nog så då drog vi och svulla kebab city och sen en taxi hem. & nu sitter jag här lite små sliten. Visar bilder sen : ) Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0