nailart

Imorrn blir det min elfte gång hos cjutiga Signe.
Jag räknade nyss ihop på ett ungefär hur mycket pengar som jag lagt ner. Mycket pengar blir det och ibland svider det lite men det är ju så värt det. Vissa av er spyr säkert över mina naglar (era tråkiga franka manikyrare) hehe, men jag älskar dom. Det är så kul att gå där ifrån med ny "design". Undrar vad vi ska hitta på imorrn ? : ) Visar när det är klart, som vanligt!
Här är alla konstverk från början till nu

Det verkar som att jag insåg ganska snabbt att spetsigt är min grejj.
Vilken är favoriten? Mina är helt klat de silverglittriga med svart tip
och de helsvarta med tusen diamanter.



Kommentarer
Postat av: djea

svarta tipparna!!

2011-10-06 @ 23:42:14

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0