Söndagsmys

Den här helgen gick lika fort den...
I fredags var jag ledig, var ju hem till Våla och fixade till naglarna. Det blev en ganska tidig fredgakväll sen, jag och Kalle kollade på Jag Saknar Dig som var, Sämst!
Alla som har snackat om hur otroligt bra den är. Usch nä, ännu en svensk skitfilm...
Haha.
I lördags jobbade jag till 17.00. Blev även en lugn lördagkväll.
Idag har jag städat och skurat och dammtorkat och dammsugit lilla lägenheten. Åh nu känns det skönt, älskar när det är rent. Det har jag nog fått av lilla Moden. Hon har alltid varit städgalen. Det börjar trappas av nu men förr i tiden när vi alla syskon var små var hon som besatt. Fredagar var storstädningsdagen då hela huset skulle glänsa. Då fick man passa sig att ta med kompisar hem som kunde smutsa ner. Maha..
I övrigt idag har jag varit en sväng till Gränby Centrum, tagit hand om mitt ansikte och nu visas en film som jag tittar på. Blir bara massa mys i soffan ikväll. Kalle drar till Gotland på någon övning i två veckor imorrn så man får väll passa på : )
Hörs imorrn !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0