Godnatt

Ännu en dag, ännu en dag närmare sommaren...
Har varit och jobbat på Gränby idag, hade fullt upp hela tiden så dagen gick fort. Skönt! Längtar skit mycket tills på lördagkväll då hela "företaget" alltså i princip alla annställda på Hårkonstnärerna skå ut på Partyyyy!! Vi börjar lite lätt på Olearys med god mat och snack. Vi går sen vidare till Bowllaget mitt i stan och fortsätter förkröket där när det sen blir dags för några, dem bästa hihi att parta loss riktigt ordentligt på Flurran. Självklart bjuder dom så det är bara att passa på ;|). Hehe.  Det ska verkligen bli jätte kul. Det är det bästa med det jobbet, vi har sjukt kul ihop och det är liksom bara att köra, ingen bryr sig, för alla är likadana. Haha...
Kollade på det första avsnittet av Mitt Stora Feta Syrianska Bröllop ikväll fressten. Åhh gud, allt påminde så mycket om de som jobbar hos oss. Jag har sett bilder från när min chef Mattias gifte sig. Det verkade va precis så där galet. Alla deras konstiga ljud dom har för sig, alla vackra kvinnor, dyra ringar, lyxiga (fula) klänningar haha, sjukt mycket gäster och bla bla bla... More is More typ.
Imorrn är jag ledig, min lilla Mod fyller så jag tar bussen till Våla och äter tårta : )
Vi hörs imorrn!
Min fina frisyr idag som Malin sliskade ihop.
Jag älskar att ha olika flätor jag, tycket det är fint.

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0