Hola Hola Hola

Idag har jag varit till en tatuerinsstudio här i Uppsala.
Jag har tidigare gjort mina tatueringar i Västerås men går inte tillbaka igen !
Jag gjorde för ett tag sen hjärtan på mina armar som i stort sett blev katastrof.
Konturerna låg utanför, olika form och storlek och inte var dom svarta heller, mer åt det grådassiga hållet. Killen som jag var till idag sa till och med att ena såg tacky ut.
Haha inte helt ok ! MEN nu är dom perfekta, precis som jag vill ha dom ♥
Snacka om att man blir sugen på att göra något mer. Jag beställde tiden idag först för att göra en till tatuering men ringde tillbaka och sa att jag behövde lite mer betänketid, så idag fick det bara bli lite fix. Vilket egentligen nog var det viktigaste.
Ikväll blir det myskväll med mig själv. Det går mycket på tv som jag vill se. Kalle jobbar sent och drar sen vidare till Västerås. Imorgon kör han upp för motorcykel körkort. Jag får sova med tummarna knytna i händerna. Lite najs med motorcykel semester :|)

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0