TIPS

Är det någon mer än jag som har stora jävla problem med den här fuktigheten ute i luften som är ibland? Ofta på morgonen, på kvällen och allmänt fuktiga dagar. När man kämpat med sin frisyr och tycker att man är skitsnygg, går ut och ser sen ut som en slickad katt efter fem minuter. Ja, i mitt fall gäller det mina älskade lockar som sliakar ihop totalt.
Vi har tagit in KMS serien till vår salong, och när vi packade upp alla produkter hittade jag något som jag prövade på direkten. En spray som man sprayar som en slutfinish över hela frisyren. Den lovade att hålla frisyren på plats i 24 timmar och faktiskt, den fungerar ! Jag lockade håret häromdagen och sprutade det där över hela håret  innan jag cyklade iväg till jobbet. Vanligtvis när jag är framme ligger min lugg platt mot pannan och man får börja om på nytt med lockandet. MEN lockarna var kvar. Klockrent! Ska spraya som en galning med den imorrn när vi ska ut på krogen och parta hela natten! Just nu kostar den bara 199 kronor hos oss. Pröva !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0