19.09

Kom precis hem från jobbet, det har blivit riktigt kallt ute nu, kände verkligen att ett par vantar hade vart på sin plats när jag cyklade hem. Jävla skit ! Jag är lite lycklig dock, jag har hittat den perfekta vinterjackan och för en gångs skull kostar den inte flera tusen.
Får ta det när lönen kommer...
Snart ska jag och Kalle hem till Djea & Jocke och käka lite.
Djea skulle laga nån Tom Kha Gai soppa?
Mycket trevligt.
Kolla fressten vilken cjutig bild vi knäppte här hemma igår. Multi vita väggar.
Jag har köpt en småtti fin fotoram som jag tänkte det skulle va en bild på oss två i och det finns ju inte direkt många seriösa bilder, mest bara bilder när båda två har någon alcoholhaltig dryck i handen, det vill jag inte ha.
Okeeeeej, vi hörs !

Kommentarer
Postat av: vidriiii

åh supergullig bild på er , era sliskare :)

2011-09-15 @ 22:08:38
Postat av: Sara

aaah sa fin bild pa er!!! Gud sa sott! :D

2011-09-15 @ 22:16:22
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Millan

Men åhh vilken fin bild på er!!

2011-09-17 @ 18:48:39

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0