DISKUSTING jävla äckeldjur

Typ alla lägenheter runtom våran har smittas av vägglöss. Omringad. PANIK. Jag brukar se människorna som bor där gå in i deras lägenhet. Alltså, hur fan kan man bo kvar när man vet att man har vägglöss i hela sitt hem. Jag hade fan tältat på gården. Har läst på om dom där äckeldjuren och dom gömmer sig bland lister längs med väggen och i madrassen m.m under dagen och kommer sen fram på natten när dom känner värme och koldixiden vi andas ut. Tänk att gå och lägga sig och veta att när jag somnar kommer det fram löss och äter på mig. VIDRIT. Åhh, jag blir så äcklad. Jag läste också att hög hygiennivå och nogrann städning kan hålla dom borta. Gissa om jag dammsugit varrenda list varje dag, bytt sängkläder hela tiden och dammtorkat varenda hörn samt skrubbat sönder mig själv. Haha. Imorrn kommer det i alla fall sanerings människor och tar hand om skiten. Bäst för dom att dom sprutar på som fan här inne, tyckte det var lika bra att dom sanerar här inne också, bara för att vara på den säkra sidan. Sen kan dom ju spruta EXTRA MYCKET medel till rastakillen under oss som drog på sig helvetet ! Just nu hatar jag honom.
Eftersom man inte bör vara i sin lägenhet på ett par timmar efter saneringen drar jag till Våla ikväll.
Hörs imorrn !

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0