Shopping på Lelles

Wihoo småtti, jag har köpt min första mc jacka. Micket fiiin. Kalleballen har ju köpt ny hojj och klart jag måste sitta bakpå och va världens cjutigaste knuttebrud. Dessutom hittade jag min dröm hjäm. En pongo/dalmatin hjälm. Med öron. Haha fatta om jag skulle sitta där bak och fladdra med öronen. Multifin! Dock var det sviiindyrt med motorcykel kläder så får ta allt lite vart efter som... Helt sjukt! Jobbar nu och ska på lite after work sen men när jag kommer hem kan jag visa bilder från idag. Jag började inte jobba förrens tre så vi ställde klockan och gick upp tidigt. Strålande sol och typ 17 grader idag ju. Asnajs väder! Vi hann åka ca 4 timmar innan jag lärde släppas av. Kul !!


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0