Pauline 22 år / Maskerad

Alltså vilken jävla fest !!
Jag blev helt i chock när jag kom dit. Alla var utklädda och alla var skitsnygga ! Pauline och hennes vänner hade gjort så jäkla fint med pynt och tävlingar och båler och gellyshots och spritgodisar. Så jävla grymt jobbat ! Jag som tyckte jag hade ett bra kalas, HEREEEEGUD det går inte att jämföra med detta ! Det var typ mitt paradis. Som barnkalas fast för "vuxna". Godis, Chips och tårtor. Dessutom var det en tävling där alla fick rösta på bästa utklädnad & gissa vem som vann ?????? JAAAAAAAG, the black swan.
Ja, kolla på bilderna, ni fattar nog att vi hade kul. Grattis igen bästa Pauline !!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0