Birthday Parteyyy

Bästa Linnea bjöd oss på svingod middag ikväll. Tjejjerna drar ut och dansar och jag har precis kommit hem för att sova : ( Jobbar imorrn! Bäst för mig att va på topp. Det kommer en brud som ska bli fin inför den stora dagen. Måste få skryta lite... För ca två veckor sen kom hon tillsammans med sina vänninor med ögonbindel på sig. Dom hade anordnat möhippa och hon skulle få sminka sig. Efter vi var klara tyckte hon att hon var så snygg och nöjd att hon avbokade sin tid hos något annat ställe, där hon hade bokat först och bokade om hos mig, alltså imorgon. Åhhh BÄSTA betyget !! Sånt blir man glad av :-)
Så nu måste jag alltså sova. Godnatt och GRATTIS igen älskade Linneajävel <3


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0