Köpa hund?

Ja man har ju börjat fundera...
Imorrn har veckan gått då jag vart "mamma" till Johannas lilla Peanut. Helt otroligt söt och fin vovve. Kommer sakna henne väldigt, detsamma för Kalle. De slog gnistor mellan dem två! Men en vecka räckte. Vilket jäkla pass det är att ha hund alltså!! Man kan ju liksom inte släppa blicken, utifall hon skulle få tag på nåt olämpligt. Kul att få testa. Väldigt nyttigt! Nu vet jag att det aldrig skulle funka, inte just nu. Precis som en liten bebis! Imorrn nån gång får hon komma hem igen :-) Men bara så att du vet Johanna, jag finns alltid här om det krisar igen!! ;-)
GODNATT från mig och Penuttisen..


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0