Kuuuul

Imorrn händer massa roliga grejjer. För det första så fyller Djea 25 år. Drar till Karlsborg och hälsar på hos Kalle på eftermiddagen men vi hinner nog fira !! Sen blir jag även hundmamma imorrn. Till en cjutig liten chihuahua. Håååå. Faaast bara tills nästa helg, alltså bara en vecka. Tar hand om den lille tills Peanuts riktiga husse kommer hem från Grekland. Hoppas jag inte fäster mig för mycket vid den.
Kom på att jag inte orkat visa nån bild från min och Kalles resa till Grekland för någon vecka sen. Kan lägga upp några titt som tätt lite då och då. Här kommer några iallafall. En dag då vi var och besökte Corfus högsta topp med motorcykeln. Deras hjälmar alltså. Hahaha jag dööör, men assa kolla in Kalle. Ser ut som en riktig nörd. Man såg helt klart vilka som bodde i landet och vilka som var turister. Turisterna hade hjälm. Guuud vad jag längtar tillbaka <3


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0