Mamsell

Tänker på Mod när jag går in i den lilla butiken. Men det finns ju helt fantastiska små saker där. Jag & Vickan gick dit idag efter att vi lämnat Josse som skulle hem till sin träning. Vill egentligen ta med mig hela butiken hem men eftersom jag flyttar ut om lite mer än en månad så känns det så himla DEPRIMERANDE att köpa nya inrednings prylar. Jag vet att jag får mitt egna igen nån gång i framtiden men just nu ser det bara mörkt ut. Haha. I allafall så kunde jag inte motstå denna lilla doftgrejj. Älskar bär det luktar gott här hemma. Det bästa är när man vart borta och jobbat hela dagen och sen kommer hem och det luktar nystädat. Mmm mjaaou. Och det är precis vad denna gör. Står tillochmed på beskrivningen. - en svag och behaglig doft av nystädat. Perfekt!


Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0