Höbe

Höbe betyder ju alltså silver på Signes språk, men det fattade ni ju .
Jag har börjat med att avvänja mitt hår från dusch, fön, plattång, dusch, fön, plattång ja you know. Nu ska jag fanimej få Hollywood svall !! Jag känner att det går bättre och bättre faktiskt. Ska verkligen försöka. Förut kunde jag inte gå utanför dörren utan tvättat och fixat hår. Nu kör jag stenhårt på torrshampo, typ astma varning. I alla fall så betyder ju detta att håret åker upp antingen i en straaaam tofs så det fettiga ser slickat ut, haha eller så fixar Djea bästa flätan. & jag har alltså börjat köpa på mig lite fina håraccesoarer så man ändå känner sig lite piffig. Hittade det här fina silver spännet på glitter idag som gjorde mycket mer än bara en svart tofs.
Fiiiint

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0