Jävla Skit vinter, hatare !

Asså fyy faan ! Imorse när jag skulle knata iväg till jobbet (går ingen buss från mig till gränby, hade tagit den dIREKT annars) var jag så jävla förbannad. Det har ju typ kommit flera meter snö, typ. Inte hade dom plogat vägarna heller, pulsade på och svetten rann och motvind hade jag, HEEEELA VÄGEN... Alltså jag hade tårar i ögonen, inte för den extrema snöstormen utan ilska. Gick och svor för mig själv och bestämde mig nu för att ta körkort.  Jag kan inte beskriva mitt hat mot denna vinter. Fy Faaan ! Men det är tur att man är possitiv ändå. Fixade till mitt randiga fejs (mascaran) flätade upp håret (helt slickat) och fick av mig alla vinterkläder så jag kunde återgå till normal kroppstemperatur. Sen... var jag redo för en lång jobbdag & det vart ju en bra dag idag med. Och körkortet får nog vänta ett tag till. Hehe

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0