Mördarklorna

Mina svarta klor denna månad. Stenhårda !!
Jo, jag bröt ju pekfingret någon timme efter att Signe gjort dom. Det var typ det bästa jag vart med om. Faan va mycket grejjer jag kunde göra igen. & jävlar va lätt det gick att sminka kunderna. Men nu är det fixat igen. ASfult med korta naglar, hatar det. Knubbigt och fult, på mig! Men jag undrar jag om jag inte ska ta ner dom och göra dendär ultratråkiga fyrkantiga formen nästa månad. Det är fan nästan värt det om mitt  jobb blir lättare och bättre. Elllleer ? Isåfall ska jag njuta nu av mina älskade spetsar.
Fyra veckor på mig att bestämma mig. Signe åker tillbaka till Estland på tisdag, passa på att boka tid nu !!

Kommentarer

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0