Phuuu, helt slut !

Kom precis innanför dörren. 00.30. Snacka låång jobbdag !
Vi har varit hela långa kvällen i lilla cjutebutiken i Forum och donat. På LÖRDAG öppnar vi. Äntligen, nu blir det inga mer uppskjutna datum ! Kassadisken är fortfarande inte på plats, vi får köra på något provisoriskt sålänge. Vi  har inte fått våran babs maskin (kort) vilket är typ katastrof, jag vet men vad ska vi göra ? Nu ser det bra ut i alla fall och i morron bitti sticker vi till Ikea och handlar det sista. På lördag som sagt, jag inviger med att jag jobbar hela dagen. Vi har verkligen sjuuukt bra erbjudanden och priser så om du behöver fylla på därhemma så kom förbi ! Om inte, kom förbi i alla fall och säg HEJ : )
Nu måste jag verkligen sova. Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjjuukt va med produkter! :P

2012-02-11 @ 22:18:12
URL: http://saraat.blogspot.com
Postat av: Slisksmåtti

Duuu klarar det : D

2012-02-12 @ 18:14:42

Kommentera, eller inte kommentera. Det är frågan...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0